DJ Tiësto

February 26, 2011

|





Tiësto, pe numele lui din buletin Tijs Michiel Verwest, este primul DJ din lume care a vândut toate biletele pentru un eveniment desfășurat pe un stadion, unde a tinut singur un concert, în fata a 25 000 de oameni, două nopti la rând.
S-a născut în Breda, North Brabant, Olanda pe 17 ianuarie 1969 și a devenit DJ pentru că îi place să împărtașească muzică cu ceilalți oameni.
DJ-ul declara ca : "Mi-am dorit mult să produc muzică și să o pot include în seturile mele, pentru că asta înseamnă mai multă intensitate, în tot acest proces al mixatului. Mi-am cumpărat câteva sample-uri, câteva programe pe computer și m-am apucat de lucru. Toate aceste achiziții mi-au ușurat munca cu adevărat.".
În anul 1997, împreuna cu Arny Bink a creat casa de discuri Black Hole Recordings, renumită azi pentru promovarea muzicii dance de calitate. La Black Hole, Tiësto a lansat seriile de compilații Magik, Nyana și In Search of Sunrise.
  


Delerium - Silence (ft. Sarah McLachlan) (Tiesto Remix Edit)
Remixul său la piesa "Silence" ( Delerium ) a fost prima melodie house difuzată vreodată la un radio FM în America de Nord și a fost timp de patru săptămâni prezentă în top 10 în Marea Britanie.


 
Love Comes Again 
Anul 2004 a început promitator pentru Tiësto cu un turneu în Asia si America de Sud. De asemenea, a castigat 2 premii la TMF-Awards pentru "Best Dance Act" si "Best DJ". Single-ul "Love Comes Again", realizat în colaborare cu BT, a reprezentat si el un mare success în topurile din Europa.

 

Tiësto feat. Nelly Furtado - Who Wants To Be Alone
Acesta este ultimul hit lansat de DJ-ul Olandez in colaborare cu Nelly Furtado in anul 2010. Piesa face parte de pe cel de-al patrulea si ultim album lansat Tiesto, numit Kaleidoscope , album ce poate fi downloadat de pe internet sau cumparat din magazinele de specialitate chiar din orasul tau.








0 comments:

Post a Comment