Because music matters

January 13, 2011

|
Muzica..Eu, una, nu’mi imaginez viata fara ea. Ma vezi mereu cu urechile astupate de casti, indiferent ca sunt la masa, la plimbare, in pat…Adorm si nu ma indur sa apas ‘Stop’. Unii, in special unele au inceput sa ma injure pentru asta .
Asa ca m-am gandit sa impartasesc cu voi pasiunea mea.
Cifra magica a acestui blog este 3, pentru ca probabil stiti sau ati auzit de la diferite posturi TV de emisiunea "3 from 1" ( mai nou MTV-ul Romania am vazut ca a scos din grila de programe emisiunea) , in cazul meu voi posta cate 3 melodii de la acelasi solist sau formatie sau gen muzical si in acelasi timp voi spune si cate ceva despre ei.
Inca de la bun inceput tin sa mentionez ca acest blog nu se adreseaza cocalarilor, printzeselor de miez de noapte, duceselor ( sau cum mai vreti voi sa le mai spuneti) sau tarafistilor ( se stiu ei "care este" ) asta inseamna ca aici nu veti gasi posturi cu si despre manele sau muzica de petrecere si voie buna ( cum vrea doamna Carmen Serban sa numeasca stilul muzical interpretat de dumneaei)

Sper ca ceea ce veti gasi aici sa fie pe placul vostru, sa imi deveniti fani si sa ma vizitati periodic

Salutare de la Blog de dat mai tare :)

0 comments:

Post a Comment